sobota, 26 listopada 2016

Spacer !

         Hej hej, dzisiaj postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z ostatniego mojego spaceru.  Jak widać za oknem już totalny listopad i trafiają się nie liczne ładne dni. Takie dni trzeba jak najbardziej wykorzystywać na spacery bądź cokolwiek tylko nie siedzenie w domu :) Jak to każdy noszę telefon zawsze przy sobie a że akurat szłam się przejść to postanowiłam zrobić kilka zdjęć niestety robiło się już dosyć ciemno i zdjęcia wyszły prawdę mówiąc kitowo. Jednak bardzo dawno nie zrobiłam żadnych zdjęć że tak powiem w plenerze to wybrałam kilka względnych.











10 komentarzy:

  1. Masz super bluzkę, body i narzutkę! Mega zazdroszczę, gdzie kupiłaś? :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*
      Narzutkę kupiłam w stradivariusie a bluzkę w h&m :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja https://just-wiktoria.blogspot.com/2016/11/diy.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sweterkowa kamizelka :)
    http://swiatmartynywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koronkowa bluzka, skąd ja masz? Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam! alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Bluzkę mam z h&m :)

      Usuń
  6. Masz rację, że za oknem listopad w pełni. Zima już tuż tuż, a ja jako zwolenniczka lata korzystam jak mogę z tych nielicznych ładnych dni. :)
    Bardzo ładna stylizacja, kamizelka dodaje uroku. :)

    Na swoim blogu napisałam kilka słów o moim sposobie na stresujący czas, więc w wolnej chwili zapraszam.
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 |Cosmetic life | , Blogger