TMI TAG !

                             TMI TAG- dziwne pytania dla ciekawskich :)


                                              Pytania : 
1. Co masz teraz na sobie?
Piżamę- krótkie spodenki i koszulkę do kompletu :)


2. Ile masz centymetrów wzrostu ?   
           161 centymetrów.


                    
3. Jakieś tatuaże ? 
Nie, ale mam w planach niestety dopiero na  18 - nastkę.


4. Jakiś percing ?
 Narazie tylko 3 dziurki w lewym uchu i tunel 5mm w prawym.
               Miałam smiley ale wyjęłam kolczyk.
                                                         

5. OTP( one true pairing) ? 
* czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna. * 
Moją ulubioną parą filmową są chyba Edward i Bella ;*


6. Ulubiony program (serial) ? 
Barwy szczęścia, top model, druga szansa, przyjaciółki :)


7. Coś, czego ci brakuje ? 
Zdecydowanie wolnego czasu ;(

8. Ile masz lat ? 
  15 i 8 miesięcy.


9. Znak zodiaku ?  
               Rybka.

10. Ulubiony cytat ? 
  Cytat Alberta Einsteina " Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia. " 


 11.  Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano ? 
                                    30 minut.

 12.  Ostatnia przeczytana książka ?                                                                                                       Dotyk Julii.


  13. Książka , którą aktualnie czytasz ? 
         Mroczna bohaterka - Jesienna Róża.


 14. Miejsce, które chcesz odwiedzić ? 
                       Malediwy. 


 15. Ulubiony smak słodki ? 
        Truskawki i czekolada <3

16. Ulubiona część biżuterii ? 
Zegarki, naszyjniki i bransoletki. 


17. Ostatni uprawiany sport ? 
Siatkówka.

18.  Ulubiony kolor ? 
Czarny, biały, bordowy , khaki.


19. Ulubiona potrawa ? 
Pizza, wszystkie zupy krem, spaghetti, naleśniki <3


20. Ulubiony owoc ? 
Truskawka :) 
 

                                                             
A tutaj kilka zdjęć :)

14 komentarzy:

  1. I love this TAG! Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :)
      I also observe <3

      Usuń
  2. Super wpis. Tez przygotowuje się 30 min i uwielbiam truskawki. I zawsze nie mogę się doczekać nowego odcinka top model. Zapraszam do mnie zyciemlodejmamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej takich wpisów! Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na post! coś w stylu aska :)

    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten tag :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam tatuaż w planach dopiero na 18nastkę, ale wyszło tak, że swój pierwszy zrobiłam jeszcze przed :)

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u mnie też tak wyjdzie :)

      Usuń
  7. Tatuaże są ładne, ale tylko te małe. :p
    Lubię czytać takie tagi, są krótkie, przyjemne i można się co nie co dowiedzieć..:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń