Kosmetyki :)

    Witajcie Kochani! Z racji że jestem chora i siedzę w domu postanowiłam pokazać Wam kosmetyki , które używam bądź posiadam ale z jakiś względów ich nie używam. Oczywiście opisze wam je krótko powiem co mi się w nich podoba lub nie, podlinkuje stronę jeżeli komuś by coś się spodobało. Linki do wszystkich produktów znajdować się będą na końcu żeby nic się nie zlewało ani mieszało :)  Także życzę miłego czytania ;*


1. Kem do całego ciała jednak ja używałam go do twarzy pod podkład ,ponieważ jest dobrze nawilżający a ja mam strasznie suchą skórę. Polecam ten krem ponieważ nie jest on drogi, kosztuje ok. 25 zł takie pudełeczko ale można kupić w większym. Pod podkładem bardzo ładnie leży i nie rozpływa się.




2. Jest to także następny krem z NIVEA, krem nawilżający na dzień obecnie go używam, ponieważ krem ze zdjęcia powyżej jeszcze za mało nawilżał moją skórę. Ten krem również serdecznie polecam, nie jest drogi kosztuje ok. 16 zł i jest świetnie nawilżający i również kładę go pod podkład i nie mam z tym żadnych problemów.


3. Podkład od firmy PAESE LONG COVER FLUID ja mam numerek 01 ponieważ mam jasną skórę. Przeznaczony do cery suchej, normalnej oraz naczynkowej. Przyznam że takiego podkładu szukałam bardzo długo, według mnie jest świetny i doskonale kryje. Kosztuje ok. 40 zł ale sądzę że jak na taki podkład to dobra cena. Używam go już dobry rok i nie mam żadnych zastrzeżeń.



4. Podkład kryjąco-matujący  STAY MATTE od Rimmel numerek 004. Bardzo jestem zadowolona z tego pudru i szczerze mogę go polecić każdemu, kto szuka pudru matującego bo według mnie sprawdza się świetnie. Kosztuje ok. 27 zł.




5. Puder rozświetlająco-kryjący od PAESE dla skóry suchej. Puder naprawdę świetnie rozświetla i skóra po nim nabiera gładkości. Kosztuje ok. 30 zł ale naprawdę jest wart swojej ceny. 



6. Tusz do rzęs Maybelline Colossal Go Extreme. Osobiście nigdy nie lubiłam tuszów do rzęs ponieważ jestem osobą , która często pociera oczy. Ale ten tusz jakoś przypadł mi do gustu i zaczęłam go używać. Jak dla mnie jest godny polecenia. Kosztuje ok. 24 zł. 




7. Błyszczyk matowy z formułą długotrwałą od Lovely , Matt & Lasting numerek 5. Zacznijmy od tego że ja uwielbiam wszystkie pomadki, błyszczyki i co jeszcze matowe. W tym błyszczyku po prostu się zakochałam, ma cudowny kolor i naprawdę jest długotrwały jak tylko mogę to zawsze mam go na ustach. Kosztuje ok. 10 zł jak dla mnie jest to naprawdę nie duża cena za taki świetny produkt. Polecam każdemu. 




8. Konturówka do ust od Pierre Rene Lip Matic numerek 10. Wyjdę mi się, że jest w takim samym odcieniu jak błyszczyk na zdjęciu powyżej i jest równie cudowna. Kosztuje ok. 11 zł. Również polecam ją każdemu. Bardzo ładnie się nią maluje i rozprowadza na ustach. 




9. Szminka Elite Matt od firmy Vipera Cosmetics numerek 104. Ta szminka bardzo mnie zawiodła miałam co do niej większe nadzieje. Szminka jest matowa ale wręcz za matowa , jak pomaluję się nią usta to zastają takie zaschnięte ślady. Kosztuje ona bodajże ok.25 zł ale nie jestem pewna. Moim zdanie ta szminka nie jest godna polecenia.




10. Stylizator do brwi od firmy Pierre Rene eyebfow set. Posiadają oni dwa odcienie ja mam ten jaśniejszy jest jeszcze w kolorach bardziej czarnych. Jak dla mnie jest to bardzo przydatna paleta oraz + za wosk. Kosztuje ok. 17 zł.



11. Konturówka do oczu Eye Matic numerek 01 również od firmy Pierre Rene. Jest fajna i godna polecenia. Kosmetyki z tej firmy są bardzo dobrej jakości , nie ma się do czego przyczepić według mnie. Kosztuje ok. 15 zł. 



12. Wosk do brwi w kredce od firmy Bell. Jak dla mnie plusem jest wysuwana kredka ponieważ nienawidzę oszczyć kredek. Świetnie wypełnia puste miejsce i nie przerysowuje brwi. Nie znika, nie ściera się doskonały do codziennego makijażu. Kosztuj ok. 11 zł. Polecam. 


13. Beauty pędzel kabuki. Nie jestem osobą , która musi mieć do każdego kosmetyku pędzel, używam go tylko do podkładu i jestem średnio  zadowolona. Wchłania dużo pudru a mniej zostawia na twarzy. Kosztuje ok. 7 zł.




14. Aplikator do makijażu od firmy Beauty. Jak dla mnie jest to ciekawy pomysł i rozwiązanie do nakładania podkładu, jednak ja z tego korzystam wtedy kiedy wiem że mogę trochę więcej czasu poświęcić na makijaż. Kosztuje ok. 16 zł ogólnie podoba mi się i polecam. 




15. Naturia balsam do ciała od Joanny. Regenerujący dla skóry bardzo suchej. Muszę pochwalić ten balsam, ponieważ jest mega nawilżający i moja skóra po nim jest naprawdę gładka. Kosztuje ok. 10 zł za taką dużą butelkę więc jak dla mnie to super cena. Polecam każdemu kto ma problem z suchą skórą. 




16. Ostatnia rzecz to suchy szampon do włosów. Moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się i po spryskaniu ich tym szamponem nawet na świeżo umyte włosy mam wrażenie, że są one w znaczniej gorszy stanie niż były. Najwidoczniej ten szampon nie służy moim włosom. Kosztuje ok. 15 zł. Osobiście nie polecam do typu włosów takich jak ja mam. 


Dziękuję jeżeli przeczytałeś/aś do końca! ;*
Tutaj linki do produktów wymienionych w poście :) 

Krem Aloe Vera 
Krem NIVEA 
Podkład PAESE

Puder Stay Matte 
Puder rozświetlający PAESE 
Tusz do rzęs 

Błyszczyk matowy
Konturówka Lip Matic 
Szminka Elite Matt
Stylizator do brwi 
Konturówka do oczu Eye Matic 
Wosk do brwi w kredce
Beauty pędzel kabuki 
Naturia balsam do ciała 
Suchy szampon 






12 komentarzy:

  1. Ten błyszczyk matowy z lovely moim zdaniem- fakt, jest ładny, ale po poprawianiu ust 2 raz zaczyna się kulkować i wygląda to niezbyt ładnie, jednak trzyma dość długo więc jak za tą cenę serio warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki zawsze się przydadzą a zwłaszcza dziewczynie. Muszę kupić coś z tego mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Cię być może zainspirowałam :)

      Usuń
  3. Mam taki sam kolor pomadki z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad zakupem tego błyszczyku z lovely, lubię matowe produkty na ustach :)
    http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam jak najbardziej tan błyszczyk :)

      Usuń
  5. Mnie się marzy oryginalny beautylender... nawet wysłałam dziś męża do douglasa żeby mi go kupił na swieta ale... wszystkie wykupione! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Także używam tych dwóch pudrów oraz kremów ze składem aloesu.

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten puder z Rimmela i go uwielbiam :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jest to mój faworyt ale już niedługo nowy post i pokaże coś innego :) Ja też obserwuję , buziaczki :)

      Usuń
  8. 'paletka'z cieniami do brwi jest naprawdę godna polecenia! ☺ post super ��

    OdpowiedzUsuń