niedziela, 29 stycznia 2017

NeoNail zestaw startowy- recenzja ◄

Witajcie Kochani! Mam dla Was recenzje Zestawu startowego do robienia paznokci hybrydowych od firmy NeoNail.
Zastanawiałam się bardzo długo czy zamówić zestaw z NeoNail czy z Semilaca, ale po dogłębnym przejrzeniu tych ofert i czytaniu opinii wybrałam NeoNail.






Zacznę od zawartości: 
Lampę LED 9W,
 Hard Base 6 ml,
Hard Top 6 ml,
 UV Gel Polish 6ml - Lady Ferrari,
Cleaner 100 ml,
Aceton 100 ml,
 Nail wraps 50pcs,
Waciki 250 szt.- 12 warstwowe,  
Blok polerski biały,
2x pilnik EXC biały prosty 100/180,
Oliwka,
Folia do ściągania hybryd,
5x patyczek drewniany.  

LAMPA 
Lampa jest mała podręczna, posiada możliwość wybrania czasu utwardzania lakieru: 30,60,90 sekund. Z tego co wiem to ta lampa jest mocniejsza i lepsza niż lampa z Semilaca. 



BASE/TOP
Za każdym razem nakładając baze po utwardzeniu ona nadal jest taka lepka i gdy nakładam kolor to widoczne są takie małe kropeczki wydaje mi się że właśnie od tej bazy. Natomiast top sprawdza się dobrze.Utwardza się w 30 sekund i przez cały czas noszenia paznokci błyszczy.


KOLOR
W zestawie startowym jest dodany jeden kolor- czerwień , zwykła czerwień bez żadnego brokatu ani innych rzeczy. Jeżeli chodzi o trwałość lakieru to jest dobra , natomiast mi osobiście wogule się ten kolor nie podoba. 



PODSUMOWANIE
Przede wszystkim dobre jest to, że w zestawie znajduje się wszystko co jest potrzebne a jedyne co trzeba dokupić to lakiery i dodatkowy + za oliwkę do skórek. Buteleczka 6 ml wystarcza spokojnie na jakieś 10 razy może więcej. Producenci dołączyli do zestawu także folię do ściągania hybryd. Lampa z czasem utwardzania jest świetna i trzeba wspomnieć też o dużej pojemności acetonu i cleanera. Także moja ocena dla tego zestawu wynosi 7/10. 


52 komentarze:

  1. Piękna ta czerwień ;) dodają ja, bo to taki podstawowy kolor na paznokcie.

    Zestaw bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestaw zawiera wszystko co potrzebne :)

      Usuń
  2. Wyszło Ci super, mnie osobiście kolorek bardzo się podoba, ale wiadomo są gusta i guściki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że można wyrazić swoje zdanie w kulturalny sposób jak zrobiła to Pani a nie poprzez hejtowanie i wyzywanie :)

      Usuń
  3. Właśnie ja też zastanawiam się nad kupnem hybryd i mam ten sam problem co ty. Twój post na pewno mi pomoże :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że być może pomogłam :)

      Usuń
  4. Jakbym miała wybrać, to wybrałabym zestaw Indigo, ale ciągle niedostępny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też na niego polowałam no ale z racji, że to był mój prezent gwiazdkowy musiałam brać co było :)

      Usuń
  5. Planuje właśnie kupić taki zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z Neonail jeden lakier - Acapulco. Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polowałam jakiś czas na zestaw z indigo ale mi się nie udało i zamówiłam sobie z semilaca:) w sumie całkiem dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej, mam pytanko, bo nie za bradzo rozumiem twojego wpisu. Na początku napisałaś, że długo się zastanawiałaś, czy ZAMÓWIĆ ten, czy ten zestaw i, że WYBRAŁAŚ NeoNail. A w komentarzu odpisałaś, że taki dostałaś i musiałaś brac to co było. O co tu w końcu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, chodzi o to że to był prezent od mojego chrzestnego i sama sobie go zamówiłam a on tylko zapłacił. A z racji że wolałam jakiś z firmy NeoNail a nie było za bardzo wyboru to wzięłam ten, który był :)

      Usuń
    2. Dzięki, to wszystko tłumaczy :)

      Usuń
  9. Też mam w planie kupić sobie taki sprzęt :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje lakiery zamawiam z aliexpress :)
    A lampa z czasem okaże się denerwująca. Lepiej zainwestować w diamencik albo zwykłą uv ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała to na uwadze :) Dziękuje :)

      Usuń
  11. Posiadam ten zestaw z Semilaca ;) Mam też kilka lakierów z tej firmy ale ostatnio kupiłam na allegro 3 za 9,99zł i muszę je polecić bo są świetne <3 Tylko ich pojemność jest 1 ml mniejsza od Semilaca Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetną okazję trafiłaś chyba też się troszkę rozejrzę po allegro :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Ja niestety nawet jeśli bym chciała to nie zakupię takiego sprzętu bo obawiam się, że nie umiałabym sobiw lub komuś zrobić ładne paznokcie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam takie obawy ale uznałam, że spróbuję i jakoś mi wychodzi ale oczywiście popełniam mnóstwo błędów. Jednak mam nadzieję że z czasem wyjdzie idealnie :)

      Usuń
  13. Ja również zastanawiałam się nad kupnem zestawu do robienia hybryd, ale doszłam do wniosku, że nie posiadam umiejętności w moim przypadku ta inwestycja może okazać się wywalenie mnie pieniędzy w błoto. Kolor czerwony, który masz na paznokciach jest dość ciekawy:)) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  14. Mega zestaw, od dawna zamierzam taki zakupić, ale ciągle inny zakup mi wypada w tym miesiącu musiałam wymienić pracę i lodówkę oj.. Niedługo walentynki tak więc narzeczony dostanie podpowiedź.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw może okazać się świetny na walentynki, mam nadzieję że narzeczony się sprawdzi :) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  15. Kupiłam hybrydy z semilaca i jestem zadowolona. Początkowy zestaw zawierał wszystko co potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sie zastanawiam nad semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam i czytałam NeoNail jest lepszy ale to tylko kwestia gustu :)

      Usuń
  17. Ja się właśnie teraz zastanawiam który zestaw wybrać więc Twoja recenzja bardzo mi przypadła do gustu :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam pomóc :)

      Usuń
  18. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem takiego zestawu, ale na razie muszę zadowolić się odżywką, bo moje paznokcie są bardzo łamliwe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zdjęłam sobie paznokcie acetonem i nie mogę doprowadzić ich do porządku :)

      Usuń
  19. Ja zastanawiam się nad kupieniem zestawu do hybryd właśnie z neonail, bo rlm je polecała i bardzo mnie kusi, bo dlugo się trzyma, ale boję się, że zniszczy mi paznokcie :(
    Plus zazdroszczę takich długich paznokci, chciałabym takie :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same hybrydy tak bardzo nie niszczą paznokci , natomiast aceton który jest do ich ściągania niszy je niemiłosiernie :(

      Usuń
  20. Bardzo interesuje mnie ta lampa, byłam ciekawa opinii! Swietnie napisany post:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kolor, długo zastanawiam się nad tymi produktami jednak wciąż z tym zwlekam. Chyba nie jestem jeszcze gotowa na samodzielne zajmowanie się moimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna recenzja! Rewelacyjny kolor paznokci ♥ Zaobserwowałam ;)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja również obserwuje :)

      Usuń
  23. Uwielbiam tą firmę, własnie zaczęłam robić sobie hybrydy i świetnie się spisuje ;)
    Pozdrawiam,Lu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w dalszych sukcesach :)

      Usuń
  24. Jejku wyszło Ci super! Ja miałam zestaw startowy z Semilac ale się nie polubiliśmy i poszedł na sprzedaż :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super :) ja mam zestaw do hybryd, ale jeszcze ani razu nie skorzystałam z niego :D
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam skorzystać czuje się dumę ze swojego dzieła :)

      Usuń
  26. Świetny sprzęt, wyszło Ci genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestawy startowe to super sprawa, ale... Fajniej byłoby, gdyby można było samemu wybrać ten kolor, który się tam znajdzie ;) Nie każdy lubi czerwone, mocne paznokcie :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sprawa, sama robię hybrydy już długi czas. Jeżeli chodzi o bazę to zostaje ona lepka, niestety nie mam pojęcia o co chodzi z tymi ,,kropeczkami''. Także pracuję na Neo Nail i nigdy nic takiego mi się nie przytrafiło :(
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/nowosci-kosmetyczne-mintishop.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nadal czaję się na jakiś niedrogi zestaw do hybryd. Kusi ta wizja nie malowania paznokci przez dwa tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliett Blog ♥ , Blogger