Osiemnastka !

 Witajcie kochani, znowu jestem chora więc wzięłam się za bloga. Na początku chciałabym coś wyjaśnić. Anonimy w komentarzach piszę mi teksty typu " odpowiadasz na komentarze bo chcesz mieć więcej'. Nie, nie odpowiadam na Wasze komentarze żeby było ich więcej tylko dlatego, że chce każdej osobie z osobna podziękować za miły komentarz. Oczywiście uzasadnioną krytykę przyjmuję jak najbardziej. 
A teraz przejdźmy do tego o czym będzie dzisiejszy post. Jak widać po tytule będzie to relacja z osiemnastki, jednak nie mojej tylko mojej kuzynki. Przyznam, że z moją kuzynką nie utrzymuję jakiegoś specjalnie bliskiego kontaktu ale za zaproszenie bardzo dziękuje i miło mi było. 
Osiemnastka odbyła się 14 stycznia 2017 czyli w zeszłą sobotę. 
Pokaże Wam moją sukienkę, jak byłam uczesana, moją torebkę i buty. 
Nie byłam u kosmetyczki aby mnie pomalowała bo uznałam, że nie będę się jakoś specjalnie stroić. 













29 komentarzy:

  1. Takimi rzeczami się nie przejmuj, bo to głupota ludzka. ;) Zazdrość i nic więcej, ja też odpowiadam każdemu, bo dla mnie to jest to po prostu kulturalne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś prześlicznie! :) Cudowna sukieneczka a z okazji Twoich 18 urodzinek życzę Ci dużo szczęścia,radości,miłości i zdróweczka:) Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ale jak pisałam to nie moja 18 tylko kuzynki ale to kwestia nie doczytania ;*

      Usuń
  3. Anonimowymi komentarzami to Ty kochana się nie przejmuj! Bardzo ładna sukienka, ja już niedługo też wchodzę w dorosłość, przeraża mnie to! Wszystkiego najlepszego :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i masz rację z tymi komentarzami, nie są zbyt miłe :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa 18 siostry. Ja nie wiem jeszcze czy planuje organizować za rok, no ale to się może zmienić. Nie rozumiem oburzenia, że odpowiadasz na komentarze... Przecież jest taka opcja więc czemu nie skorzystać, i z drugiej strony pokazujesz że swoich czytelników nie masz gdzieś :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zrozumienie :) Ja również obserwuje :)

      Usuń
  6. Ładne uczesanie. Wyglądasz ślicznie w tej niebieskiej sukience :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejterzy - normalna rzecz. Niestety w dzisiejszych czasach pełno ich, wiec trzeba się liczyć, że ich "opinia" może paść na każdego. Nie ma co się przejmować! :)
    Sukienka super.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne miałaś włosy, przepięknie zrobione. :) a czas osiemnastek to bardzo fajny okres, wspominam go z sympatią, chociaż było to zdecydowanie sto lat temu. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy to zasługa mojej fryzjerki :) Dziękuje za miłe słowa ;*

      Usuń
  9. PRZEPIĘKNA SUKIENKA!!! CUDOWNA<3<3<3 fryzurka też pięna:) obserwuję i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja również obserwuję ;*

      Usuń
  10. Wyglądałaś cudownie, kolor sukienki bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Ja też obserwuję ;*

      Usuń
  11. Wspaniale wyglądałaś, piękną masz sukienkę :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat dla kuzynki! Swietny blog, ciekawy i milo sie czyta! :) Powodzenia dalej, i jesli jeszcze nie wyzdrowialas, to zdrowia zycze! ;) Milego dnia! :)

    Lifebylucas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka - fajny blog , ciekawie piszesz ps ja też staram się odpowiadać na komentarze bo to miłe i ze ktoś widać że dba o swój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka :) Nie przejmuj się takim czymś! Sądzę, że to dlatego, iż wielu ludzi uważa, że w taki sposób szybko zdobędziemy nowych czytelników!

    Zapraszam do siebie: https://agrafka-blog.blogspot.com/.
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń