Prezenty gwiazdkowe :)

           Hejka dawno nie pisałam nic ale nie miałam czasu więc dopiero teraz pokaże Wam co dostałam w tym roku na święta:) PODKREŚLAM że nie dodaje tego postu żeby się chwalić czy coś takiego, po prostu może komuś coś podpowiem na przyszłe święta bądź na urodziny. Proszę aby to nie było tak odebrane. Muszę przyznać, że mój ' gwiazdor ' w tym roku nie zaszalał ponieważ sama nie wiedziałam co tak dokładnie chce dostać. Oczywiście jak każdy dostałam mnóstwo słodyczy i pieniądze ale po za tym kilka innych prezentów.



1. Pierwszymi  prezentami  jakie dostałam były to dwie książki, Harry Potter i przeklęte dziecko oraz To co zostało. Dostałam je od babci ponieważ, Harrego Pottera zamierzałam sobie kupić sama ale babcia uznała że mi ją da. Natomiast druga książka jest mi nie znana, nie słyszałam o niej ale napewno w wolnej chwili z chęcią ją przeczytam :)







2.Następną rzeczą są świeczki zapachowe. Osobiście jestem osobą, która uwielbia mieć w pokoju mnóstwo zapalonych świeczek. Każdy w mojej rodzinie o tym wie , więc obdarowali mnie świeczkami. Kilka z nich już wypaliłam także na zdjęciu będzie resztka . Jak bym miała polecać to napewno te jabłkowe i lawendowe :)





3.Kolejną rzeczą jest poduszka z emoji. Taką poduszkę (tylko inną buźkę) kupiłam koleżance na wigilię klasową i żałowałam że sobie takiej nie kupiłam. Bardzo mi się podobają te poduszki i mogłabym mieć ich mnóstwo. Są mięciutkie i praktyczne :)




4.Następną rzeczą jaką dostałam jest zestaw startowy do robienia hybryd od NeoNail. Uznałam że spróbuję sama robić sobie paznokcie, dlatego zażyczyłam sobie ten zestaw. Wypróbowałam go już kilka razy i mogę go polecić, ale muszę przyznać że kolor ,który jest w zestawie według mnie nie jest za ładny. Natomiast zestaw jest wspaniały jak dla początkujących :)






5.Ostatnią rzeczą jest mój długo wyczekiwany aparat. Canon EOS 1300D (W) co prawda nie jest to aparat, który miałam dostać no ale lepsze coś niż nic. Jeżeli chodzi o sam aparat to jest bardzo poręczny i łatwy w obsłudze. W zestawie była jeszcze torba, pasek do aparatu, standardowy obiektyw 18-55mm oraz karta pamięci 8GB ale ja odrazu dokupiłam 16GB.








DZIĘKUJE WSZYSTKIM KTÓRZY WYTRZYMALI DO KOŃCA ORAZ MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ PODOBAŁO ;* :)
Jeżeli chcielibyście zobaczyć przykładowe zdjęcia z tego modelu aparatu to proszę pisać w komentarzach, napewno dodam :) ;*




15 komentarzy:

  1. Poduszka z emoji i aparat to jest coś, czego Ci bardzo, ale to bardzo zazdroszczę <3 Twój Mikołaj, w porównaniu do mojego, był naprawdę bogaty :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/q-1-blog-motywacja-szkoa-hejt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , niedługo zamierzam robić konkurs i do wygranie w jednym z zestawów możliwe że będzie poduszka także radzę obserwować <3 ;*

      Usuń
  2. Bardzo chętnie przeczytam recenzję tych książek jak i zestawu do robienia hybryd. Jaka jest jakoś zdjęć z canon`a?
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję napewno napiszę :) A jeśli chodzi o jakoś zdjęć to jestem zadowolona jak na ten obiektyw. Przykładowe zdjęcia dodam z recenzjami jeżeli ktoś będzie chciał :)

      Usuń
  3. Po wstępie Twoim " Muszę przyznać, że mój ' gwiazdor ' w tym roku nie zaszalał ponieważ sama nie wiedziałam co tak dokładnie chce dostać" i zdjęciu książki HP myślałam, że na dole znajdę dosłownie jakieś drobnostki, a Ty dostałaś skarby dziewczyno! : ) Aparat ( czy tam lustrzanka), zestaw startowy do robienia hybryd, ile ja bym dała, żeby mój Mikołaj był taki :))
    A te poduszki z emotikonami faktycznie urocze są :) Nawet ostatnio widziałam bodajże w Kiku takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No możliwe że przesadziłam lekko z Mikołajem :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuniu, zazdroszczę prezentów, naprawdę fajnie, że dostałaś to co chciałaś! Poduszka jest urocza, a ja sama zastanawiałam się nad zakupem zestawu do hybryd, ale nie wiem jaki wybrać, wiesz może czy w tym można wybierać kolor lakieru, czy nie?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://sloneczwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz zamawiać zestaw startowy z NeoNail to jest jeden podstawowy kolor czerwony i niestety nie można sobie innego wybrać :(

      Usuń
  6. Ale świetna poduszka! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ci chyba zazdroszczę zestawu do hybryd :) Świetne prezenty :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty, zazdroszczę aparatu, bo jest to znaczne ułatwienie w pracy blogera i właściwie nie tylko, bo mając to, możemy zachowywać wspomnienia, piękne chwile.
    Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać tu często :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo fajne prezenty. Aparat? Super sprawa. Fajnie jest dostać taki sprzęt. Ja co prawda sama sobie ba święta sprawiłam prezent w postaci lustrzanki, ale bardzo się z niego cieszę. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń