piątek, 17 lutego 2017

| Haul kosmetyczny |

Hej hej! Przychodzę do Was dzisiaj jak sam tytuł mówi z haulem kosmetycznym. Pokaże Wam kilka kosmetyków, które w ostatnich dniach kupiłam. Odpisze je krótko, napiszę ich wady i zalety moim zdaniem i krótko ocenię. Oczywiście do każdego kosmetyku będziecie mieć link na końcu posta jak by ktoś chciał sobie coś zakupić :) Mam nadzieję że spodoba Wam się dzisiejszy post :) 

  

 Krem NIVEA odświeżający, nawilżający na dzień do cery normalnej i mieszanej. Jest to krem, którego używam już bardzo długo i jestem z niego zadowolona. Moja cera jest cerą suchą i krem też jest dla cery suchej specjalnie, ale mi dla cery normalnej wystarcza, Jego cena to jakieś 15zł. Moja ocena to 10/10. 


  

AVON puder prasowany 3w1. Puder ten kupiłam niedawno, ponieważ moja koleżanka jest konsultantką. Miałam go kilka razy na sobie i sprawdza się dobrze, jest to odcień COOL czyli najjaśniejszy z tego. Jego cena to jakieś 33 zł ale ja kupiłam go za jakieś 12 zł ponieważ była jakaś promocja w gazetce. Jak za 12 zł moja ocena wynosi 10/10. 




 AVON pędzelek i szczoteczka do brwi. Od dawna miałam sobie kupić pędzelek do brwi a akurat w gazetce AVONA się trafił więc go sobie zamówiłam. Sprawdza się dobrze. Jego cena to ok. 10 zł. Oceniam go na 8/10. 





 Wibo Nude Lips kredka do ust numer 3. Ta kredka jest bardzo dobra, dobrze się nią maluje i ma bardzo ładny kolor. Kupiłam ją w Rossmannie za 7 zł. Moja ocena to 10/10. 



Lovely K'Lips pomadka i kontórówka do ust numer 2. Ten zestaw jest bardzo dobrze znany każdemu, uwielbiam pomadki matowe dlatego ją kupiłam. Muszę przyznać, że trochę mnie zawiodła bo jak się nią pomalowałam do szkoły to tak dziwnie mi się rozmazała wokół ust, ale tak to jest bardzo dobra. Cena to 20 zł. Teraz już wiem, że za 20 zł wolałabym sobie kupić jakąś z Golden Rose. Moja ocena to 7/10.






 Bell Mat Liquid Lips Romance matowa pomadka w płynie. Tą pomadkę kupiłam w Biedronce ponieważ dziewczyny na grupie ją polecały. Niestety nie jestem z niej zadowolona jej trwałość jest tragiczna natomiast kolorki mają bardzo ładne. Kosztowała ona ok. 10 zł. Moja ocena to 5/10.




 Hugo Boss MA VIE woda perfumowana 75ml. Jest to perfum, w którym ja jestem zakochana, ma przepiękny zapach i genialne opakowanie. Używam go codziennie i naprawdę bardzo długo zapach się trzyma. Kosztował on ok. 300 zł + lub -. Moja ocena to 10/10.




 Syrena gąbka do masażu antycellulitowego. Poszłam do Rossmanna i ją kupiłam nie zauważając, że to gąbka antycellulitowa no ale... to tak czy siak zwykła gąbka. Ja każdą rzecz w domu muszę mieć osobną również gąbkę dlatego ją kupiłam. Kosztowała 6 zł. Moja ocena jak na gąbkę to 10/10.





 Bielenda Carbo Detox, oczyszczająca maska węglowa dla cery suchej i wrażliwej. Jest ona również dla cery tłustej, mieszanej i dojrzałej. Niby ta maska z węgla aktywnego to takie wow ale ja poza gładką skórą nie widzę nic innego. Co prawda jak się ją ma to widać te podkreślone wągry jakby w nie weszła ale ich nie zabiera. Kosztowała ok. 3 zł. Moja ocena to 6/10.

 




 APAP  ICE chłodzący plaster żelowy. Nie jest to kosmetyk ale coś co często ratuje mi życie. Jestem osobą , którą bardzo często boli głowa zapewne są to migreny i wtedy mało co pomaga, ale to pomaga. W jednym opakowaniu znajdują się dwa plastry i je przy bólu nakleja się albo na czoło albo na kark. Cena jednego opakowania to 6 zł ale uwierzcie watrę swojej ceny. Ocena 10/10.





 AVON CARE oczyszczający żel do mycia twarzy 3w1. Jest to żel, którego używałam bardzo długo i nadal nieraz używam. Bardzo ładnie pachnie i ma dość dobrą konsystencję. Jest do różnych typów cery. Jego cena to ok. 6 zł. Moja ocena to 7/10.

 



Ziaja kozie mleko, mleczko+tonik, mleczna regeneracja dla cery suchej i wrażliwej. Jest to mleczko, które jak dla mnie jest świetne. Bardzo koi skórę jak jest podrażniona i nadaje jej spokój. Jego cena to jakieś 10 zł. Moja ocena to 10/10.





 VEVEY SWISS woda micelarna i tonik 2w1. Jest to nieznana marka moja mama ten tonik kupiła w Biedronce , ona lubi kupować różnego rodzaju buble i kosmetyki niewiadomego pochodzenia. Muszę przyznać, że nie chętna byłam aby przetestować bo bałam się, że może mi coś zrobić z twarzą ale okazało się, że jest nawet dobry. Zapach ma nieciekawy ale zły nie jest. Kosztuje ok. 14 zł. Moja ocena to 7/10.





 EVREE różany tonik do twarzy dla cery suchej i mieszanej. Jest to tonik, który kupiłam pierwszy raz ale kocham go. Ma piękny zapach, świetny aplikator bo tylko się psika i świetnie orzeźwia skórę. Stosuję go od jakiegoś tygodnia i widzę, że moja twarz jest w lepszej kondycji. Jego cena to 15 zł. Moja ocena to 10/10.






Garnier Skin Naturals, regenerujące mleczko do ciała, intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry. Jestem osobą, która wszędzie ma suchą skórę i myślałam że te mleczko jest dobre, ale przyznam że szału nie robi miałam lepsze. Jego cena to 14 zł. Moja ocena to 5/10.






Tutti Frutti Jeżyna & Malina masło do ciała. Kupiłam te masło niedawno ale muszę przyznać, że jest świetne zarazem konsystencja jak i zapach. Uwielbiam się nim smarować. Polecam każdemu. Jego cena to 12 zł. Moja ocena to 10/10.





Linda mydło w płynie. Jest to mydło z Biedronki i wprawdzie mówiąc jest dobre. Ładne ma zapachy, opakowania i jest praktyczne. Nie pamiętam dokładniej jego ceny ale możliwe , że to jakieś 5-10 zł. Moja ocena to 7/10.






Familijny szampon pokrzywowy z witaminami do włosów przetłuszczających się. Muszę przyznać, że przetestowałam wiele szamponów do moich włosów ale za każdym razem coś było nie tak. Ten szampon spadł mi z nieba, uwielbiam go. Kosztuje jakieś 8 zł. Moja ocena 10/10.



|Krem NIVEA|
|AVON puder prasowany|
|AVON pędzelek do brwi|
|Wibo Nude Lips kredka do ust|
|Lovely K'Lips pomadka i kontórówka|
|Hugo Boss Ma VIE|
|Syrena gąbka do masażu|
|Bielenda Carbo Detox|
|APAP ICE|
| AVON CARE | 
| Ziaja kozie mleko |
| VEVET SWISS |
| EVREE różany tonik |
| Garnier Skin Naturals |
| Tutti Frutti, Jeżyna & Malina |
| Familijny szampon pokrzywowy z witaminami |


Dziękuje za wejście na mojego bloga i dotrwanie do końca tego posta :) Mam nadzieję że Wam się podobało i piszcie czy chcecie więcej takich hauli ;* Buziaczki :* 

36 komentarzy:

  1. Ja osobiście zamierzam kupić konturówkę i pomadkę od lovely oraz maskę z Bielendy Cabo Detox. Dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ja również obserwuję :)

      Usuń
  2. Widzę, że zakupy bardzo udane!
    Uwielbiam kremy z Nivea - super nawilżenie w niskiej cenie :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udane te zakupy a kremy z Nivea są po prostu świetne :)

      Usuń
  3. Ogrom rzeczy! Sporo z nich ostatnio do mnie trafiło - np. maseczki Bielendy, jak dla mnie również efekt średni :)
    K'pops oraz konturówkę z wibo również mam ale w innych odcieniach :)
    No i oczywiście perfum - uwielbiam tego Bossa :* Mam jeszcze białego i też jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chętnie sięgnę po białego , perfumy Bossa są fantastyczne :*

      Usuń
  4. Sporo tego Kochana.
    Markę Nivea uwielbiam, wraz z córeczka :)
    Plastry Apap naprawdę działają, więc to świetna alternatywa dla osób które nie lubią lykac tabletek. Mi osobiście pomagają przejść przez migreny.
    Masło do ciała mnie zainteresowało, musi mieć cudowny zapach.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu pierwszy raz u chyba zostanę na dłużej.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ukrywam, że zapragnęłam tego toniku z Evree ! Super haul

    Zapraszam do mnie: www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach tego mydła w płynie z biedronki tylko ten jabłkowo miętowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy haul. Zostanę tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i bardzo się cieszę :)

      Usuń
  9. Ile wspaniałeości,ostatnio kupiłam pomadkę Bell z biedronki.

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  10. Alę nakupowałaś! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No porzadny haul :) trochę czasu Ci zajmie przetestowanie tego wszystkiego :)
    Czekam na pierwsze opinie :)
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. super! szczególnie kusi mnie ta czarna maseczka:D zapraszam również do siebie ;) https://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam kiedyś szamponu familijnego i bardzo się zawiodłam. Włosy były niesamowicie przesuszone,a na głowie miałam prawdziwy kokon,który ciężko było rozczesać :P. Planowałam zakupić tą szczoteczkę z Avon,ale skoro ocena jest tak niska,to będę szukać dalej :). Bardzo duży i fajny haul! Będę musiała wybrać się na zakupy i uzupełnić swoje braki :P.
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego, ale wszystkie kosmetyki z Avonu mnie odpychaja. Nie potrafię się do nich przekonać ani troche. Czaje się na pomadkę i konturowke z lovely właśnie w tym odcieniu no , ale zawsze jak jestem w Rossmannie to już jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy! Pomadka piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam ten balsam z garniera oraz masło tutti frutti :) badzo dobrze mi się sprawdzają, a planuję kupić jeszcze tą słynną pomadkę w płynie i konturówkę. Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2017/03/poczatkujace-bloggerki-6-porad.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że chociaż komuś dobrze sprawdza się ten balsam :)

      Usuń
  17. Uwielbiam tej zapach hugo bosa <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo fajnych nowości ;) Bardzo lubię mydełka Linda :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Ziai koziego mleka uwielbiam krem do rąk, jest niesamowity i niezawodny tak jak z Garniera też czerwony i do rąk. Do produktów z Biedronki podchodzę sceptycznie... Z garniera mogę polecić mleczko winogronowe do demakijażu. :) KLips również na to się czaję, ale jak narazie brak funduszy, a wargi się nie nadają do matowej szminki. Ale też kieruję się bardziej już w stronę Golden Rose niż innych. :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magia słowa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post. Od dawna chcę kupić pomadkę z Lovely, ale zawsze kiedy już idę to jej nie ma XD.
    Na pewno będę jeszcze odwiedzać tego bloga i zapraszam na mojego :)
    http://anywayk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis :) Zaciekawił mnie ten tonik różany:) Muszę wypróbować :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://lifemylifestyle98.blogspot.com/
    Dodaję bloga do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliett Blog ♥ , Blogger