| Zastosowanie węgla w kosmetyce! |

Hejka Kochani! Dawno mnie tutaj nie było, no ale cóż szkoła sprawdziany, kartkówki przygotowania do testów i w dodatku rola w samorządzie szkolnym. Do tego jeszcze nie fajna pogoda, która źle na mnie wpływa, odbiera mi jakiekolwiek chęci i wenę. Ale w końcu jestem! 
Dzisiaj przychodzę do was z produktem, o którym głośno było już rok temu i w tym czasie także. Jest to węgiel aktywny i jego zastosowania w kosmetyce. Można go kupić w praktycznie każdej aptece, a potrzebną do jednego przepisu żelatynę w sklepie spożywczym :) 
Mam nadzieję że post Wam się spodoba ;*



Jak wiadomo węgiel ma wiele zastosowań i działań m.in: 
• pomaga na problemy z brzuchem,
• silnie oczyszcza , 
• jest nietoksyczny dla naszego organizmu. 
• oczyszcza,
• zwęża pory,
• matowi,
• wyrównuje koloryt skóry,
• zwalcza wolne rodniki ,
• działa bakteriobójczo.

Węgiel może być przydatny dla osób ze skórą: 
• zanieczyszczoną, 
• trądzikową, 
• mającą rozszerzone pory,
• mają zbyt aktywne gruczoły łojowe,
oraz z przebarwieniami na zębach.
         
Pierwszy przepis to maska oczyszczająca, oczyszcza pory i  wyrównuje koloryt skóry.

► Przepis: 
♦ jedną łyżkę żelatyny, 
♦ dwie łyżki wody, 
♦ 0,5 łyżki węgla. 

Łączymy wszystkie składniki i dajemy nad kąpiel wodną , następnie trzeba poczekać aby trochę zastygło i można nakładać na twarz. Najlepiej nakładać pędzlem płaskim albo czymś podobnym. Polecam nakładanie punktowe na dany obszar. Pod 20 minutach można maseczkę zacząć zrywać. Na takie zabieg można sobie pozwolić raz w tygodniu. UWAGA! Na włosy i brwi. NIE POLECAM tej maski dla skóry suchej i wrażliwej. Jednak propozycja bardziej łagodna znajduję się w punkcie drugim ↓ 


 Przepis na maskę nawilżająco-oczyszczającą z węglem i kremem. 

► Przepis: 
♦ łyżka kremu nawilżającego( tego, którego używacie na co dzień), 
♦ 2 kapsułki lub tabletki węgla. 

Nakładamy na twarz i trzymamy ok. 15 minut. 
 
 PAMIĘTAJCIE! MASECZKĘ NAKŁADAMY NA OCZYSZCZONĄ TWARZ! 

         Ja z racji, że mam skórę wrażliwą i suchą używam przepisu z kremem. Muszę przyznać, że naprawdę widzę jakiś tam efekt, co prawda zrobiłam tę maskę jakieś 2-3 razy ale jestem zadowolona. Domowa maseczka moim zdaniem jest lepsza od kupnej bo po kupnych maskach z węgla nie widziałam różnicy tylko tyle, że cerę miałam gładką. 

  Mam nadzieję że Wam się podobało, jeśli tak to komentujcie, obserwujcie i w komentarzach dodawajcie Wasze przepisy na maseczki ;* 
  

    

26 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i przydatne porady! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo muszę wypróbować tego przepisu na maseczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne włosy, dużo dobrych rad. Wypróbuję przepis na maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O zastosowaniu węgla słyszałam tylko w maseczkach i w lekach. Przydatny i przyjemny pościk. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zrobić sobie ta maskę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post :) Na pewno z twoich porad skorzystam :) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę koniecznie muszę wypróbować tych maseczek, bo przydałoby mi się zarówno oczyszczenie jak i nawilżenie :) Zaraz aż sprawdzę ile kosztuję ten węgiel aktywny haha
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję węgiel, gdy mam problemy żołądkowe, jest niezawodny. Wiem też że używa się go do wybielania zębów, ale nie przypuszczałam, że można z niego zrobić maseczkę! Tylko zamiast żelatyny wieprzowej :) należałoby użyć jej roślinnego odpowiednika czyli agaru, bo po co przyczyniać się do śmierci zwierzaków.
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący post :)Maseczki mnie ciekawią! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych przepisów jeszcze nie znam ale włosy masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie było posta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że ktoś się upomina o post :) Niedługo postaram się to nadrobić :)

      Usuń
  12. Dzięki za przepis na maseczkę przetestuję. Już zaraz wakacje na szczęście.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja węgla lubię używać jako dodatek do glinek lub do czyszczenia zębów. świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis. Ja lubię używać węgla do zębów - usuwa osad z herbaty, kawy, itp. :-)

    OdpowiedzUsuń