środa, 17 maja 2017

| Marvelous Mocha |

Witajcie, w końcu słońce wyszło i czuć tą wiosnę. Tak sobie siedzę na tarasie i zastanawiam się jaki post by tu napisać i wymyśliłam! Dzisiejszy post będzie o kosmetyku, który kolorem i swoją formułą skradł moje serce. Co to takiego? Szminka matowa Marvelous Mocha od firmy AVON. 

Szminka ta jest matowa choć sama jej konsystencja jest jakby kremowa, nawilżająca. Ma przepiękny niudowy kolor. Na początku zamówiłam sobie jej małą próbkę i próbkę innego kolorku jednak ten mi bardziej przypadł do gustu. Szminki mają szeroką gamę kolorową i z tego co widziałam ostatnio weszły trzy nowe kolorki. Polecam tą szminkę każdemu kto uwielbia maty a nienawidzi wysuszonych ust. Ale szminka jak szminka również się zjada natomiast nie jest to jakieś tragiczne, zjada się ładnie tak że praktycznie tego nie widać. Jej koszt to coś w przedziale cenowym 16-18 zł także jak dla mnie za taką cenę jest BOSKA!!! 






Dziękuję każdemu za przeczytanie posta i zostawienie komentarza :*
Jest to wielka motywacja dla calszego działania :)


12 komentarzy:

  1. Moja mama ma te pomadki i również poleca :D świetny post! Podobają mi się zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like your post and product, great color <3
    I'd be happy friendship blogs ♥ I subscribed to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam podobny kolor na ustach u mojej koleżanki, która jest brunetką. Bardzo ładnie to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam matowe szminki ❤ Śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam dużo szminek z Avon i bardzo je lubiłam :) Ładny kolor :)

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek tej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam matowy efekt na ustach. Świetny kolor :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliett Blog ♥ , Blogger