Promocja Rossmann -55% kwiecień 2017: Co kupiłam?

Witajcie, post dość późno patrząc na to, że mamy maj a promocja była w kwietniu no ale po prostu tak wyszło. Kolejna edycja promocji w Rossmannie -49% a dla posiadaczek aplikacji i karty Klubu Rossmann -55%. Tym razem trwała przez osiem dni ( 20-28 kwietnia ) i obowiązywała na wszystkie kosmetyki do makijażu. Jak większość ludzi tak i ja sądzę, że w ubiegłym roku było to lepiej zorganizowane. Rozłożenie każdej kategorii ( usta, twarz, oczy) na jeden tydzień było lepszym rozwiązaniem. Oczywiście nie do końca kupiłam wszystko co zamierzałam ale nie byłam w stanie ponieważ można powiedzieć, że wchodzą co sklepu rozgrywała się "walka" o każdy produkt. W pierwsze trzy dni kolejki były przed sklepem na dobre pół godziny przed otwarciem. W poście znajdą się nie tylko kosmetyki z Rossmanna. No ale co tu więcej mówić. Zaczynamy! 

Zaczniemy od zestawu kremu i odżywki do włosów farbowanych z głównym przeznaczeniem dla blondynek od firmy G-synergie natural beauty. Zestaw ten jest dostępny u mnie w Drogerii Vica. Każdy produkt kosztuje 29,99zł i przy zakupie dwóch produktów dostajemy szczotkę "ala"  tangle teezer. Osobiście nie mam farbowanych włosów ale moja mama ma i bardzo polecam ten zestaw. Włosy po spłukaniu odżywki, nałożeniu kremu i wysuszeniu są miękkie, puszyste i ponoć kolor dłużej się utrzymuje :)



 AVON Foot Works wygładzająca maska lawendowa do stóp. Maska jak dla mnie jest średnia jej plusy to: delikatnie złuszcza, lekko wygładza, gęsta konsystencja, nie spływa podczas wmasowywania w stopy, piękny świeży zapach. Natomiast ma kilka minusów: spodziewałam się większego wygładzenia, szybko się kończy, niewydajna. Kosztuje 6,99zł. 



Dove Derma Spa Uplifted balsam do ciała ujędrniający. Balsam dostępny w Rossmannie za 21,99zł teraz jest przeceniony na 17.99zł. Polecam kupić bo ma przepiękny zapach i to jest balsam ujędrniający natomiast ta edycja " Derma Spa " ma szeroką skalę zresztą na dole dodam zdjęci ich reklamy i każdy wybierze coś dla swojej skóry :) 


Ziaja naturalny oliwkowy krem do rąk i paznokci intensywnie odżywia. Dostępny w Drogerii Vica i na stoiskach Ziaji kosztuje jakieś 6 zł. Oczywiście Ci którzy obserwują mnie i czytają wpisy wiedzą , że uwielbiam firmę Ziaja bo jest dla mojej skóry ukojeniem. Ten krem również mnie nie zawiódł bo jak dla mnie nawilża wspaniale i na dodatek nie ma po nim wrażenia spoconych dłoni poniewż szybko sie wchłania :) 



Następną rzeczą nie jest żaden kosmetyk ale są to śliczne kolczyki z Avon. Kolczyki kosztowały bodajże 19,99 zł bo były na jakieś przecenie ale niestety patrzyłam i nie mogłam ich znaleźć na stronie Avon więc nie wiem czy są jeszcze dostępne. 


Paese puder rozświetlająco-kryjący. Dostępny w Drogerii Vica oraz na stronie Paese kosztuje 30 zł. Muszę przyznać, że kocham kosmetyki z tej firmy ponieważ jest tam bardzo duży wybór i co najważniejsze są kosmetyki do mojej niestety suchej cery. Puder jest świetny i polecam każdemu tę firmę. Chcę jeszcze dodać, że mają oni bardzo bogatą gamę kolorystyczną :) 




Kolejny puder to Miss Sporty, So Matte- puder matujący. Słyszałam dużo o nim i kupiłam go z polecenia. Dostępny oczywiście w Rossmannie za 12.99 zł. Dopiero go testuje ale przez ten tydzień albo jakoś dłużej sprawdza mi się świetnie.  



Wibo 3 STEPS TO PERFECT FACE CONTOUR PALETTE- paleta do konturowania twarzy zestaw light oraz zestaw dark. Dwie palety do konturowania jedna jaśniejsza a druga ciemniejsza. Jaśniejszą mam ja a ciemniejszą moja mama. Obydwie świetne nie ma co więcej mówić. Dostępne w Rossmannie kosztują 24,79 zł ale teraz są przecenione na 19,79 zł. Jeśli szukacie czegoś do konturowania dla początkujących jak ja to polecam! :) 



Wibo Boutique Beaute, Pen Concealer korektor numerek 2. Kupiłam ten korektor w celu przetestowania go i jak narazie użyłam go może jakieś 3 razy i jest dobry, lekko rozświetla i nawet ładnie maskuje. Dostępny w Rossmannie za 9,29 zł. Zobaczymy jak będzie się sprawdzać dalej :) 




Wibo Eyebrown Pencil kredka do konturowania brwi numerek 2. Kredka dostępna w Rossmannie kosztuje 11,39 zł. Bardzo dobra, precyzyjna i wydajna. Dostępna w bodajże 2 kolorach ale pewna nie jestem. Mimo, że wzięłam sobie trochę za jasny kolor to nie rzuca się to jakoś mocno w oczy i ładnie się wtapia :) 




Ostatni już produkt to Pump Up tusz podkreślający rzęsy od Lovely. Kupiłam go głównie dużego rozgłosu jednak miałam obawy, że jak część dziewczyn będą mnie piec oczy ale na szczęście się tak nie stało. Polecam go jest bardzo dobry i nie skleja rzęs. Dostępny w Rossmannie kosztuje 12,99 zł. 




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ;* 
Jest to motywacja dla mnie do dalszego pisania ;*

17 komentarzy:

  1. W końcu natrafiłem na blogera który też kupił korektor WIBO <3 jest świetny

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również szukałam kogoś kto go kupił :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe produkty kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie poluję na paletkę z wibo do konturowania, niestety nie byłam w stanie udać się po nią na promocję. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty.
    Wpadł mi w oko w krem naturalny oliwkowy do rąk Ziaja.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przyjaciółka ma tę szczotkę i za każdym razem kiedy u niej jestem muszę się nią przeczesać haha. Jest o wiele wygodniejsza w trzymaniu od tego tradycyjnego. Ma też ten korektor z wibo i również chwali. Ja też mam zamiar nabyć go w moje łapki :) Miałam jeden puder z miss sporty i nie sprawdził mi się totalnie. Robił mi efekt maski, był za ciemny i często musiałam go uzupełniać. Jednak ta wersja wydaje się interesująca.
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam kosmetyki firmy Ziaja, nie dość, że tanie to bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka do konturowania jest super! Ja niestety nie wybrałam się na łowy do Rossmanna tym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki wibo, jednak na ten korektor jakoś nie mogłam się skusić. Tusz z lovely wypadł u mnie bardzo kiepsko. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz do rzęs sama posiadam od jakiegoś czasu z polecenia przyjacółki i również jestem z niego bardzo zadowolona pomimo obaw jakie miałam przy jego zakupie. Natomiast jeśli chodzi o paletę do konturowania zastanawiałam się nad jej kupnem ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam paletkę z Wibo :) Jest po prostu najlepsza :) No i tusz z Lovely jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez kupiłam kredke do brwi z wibo jednak trochę inną ;) promocja jak promocja tylko ludzie nie umieją sie zachować

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki. Ja ograniczyłam moje zakupy jedynie do produktów do ust, a paletki z wibo to chyba hit wyprzedaży, tyle osób je kupiło :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki tych cieni :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń