piątek, 21 lipca 2017

| Ezebra.pl - zamówienie |

Witajcie Moi Drodzy! Dzisiaj przychodzę do Was z zamówieniem ze sklepu Ezebra.pl. Zamówienie te złożyłam i dostałam już jakiś czas temu dlatego mogę w pełni wypowiedzieć się na temat danego produktu i ocenić go. Na zamówienie czekałam jakieś 5 dni i nie wiem czy to dużo czy nie bo pierwszy raz tam zamawiałam. Kosmetyki przyszły nie uszkodzone, ładnie i starannie zapakowane. Dodam jeszcze, że jeden kosmetyk dokładnie maska nie jest z tego zamówienia ale już ją przetestowałam i chciałabym się wypowiedzieć na jej temat.
Więc, nie ma co więcej mówić przechodzimy do kosmetyków! :) 



1. HAKURO H14 pędzel do konturowania ( różu, bronzera). Z racji, że zaczęłam już kompletować pędzle do makijażu postanowiłam sobie go zamówić. Używać go będę tylko do bronzera ponieważ nie jestem zwolenniczką róży no ale może mi się kiedyś odmieni. Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego. Na początku bardzo długo zastanawiałam się z jakiej firmy zacząć kompletować te pędzle i wybrałam HAKURO z polecenia Red Lipstick Monster. Jest ona moim " Guru" jeśli chodzi o makijaż. Pędzel kosztował 31,79 zł. 




2. Makeup Revolution London Vivid Baked Highlighter Golden Lights rozświetlacz. Jego historia jest taka, że na początku chciałam zamówić jedno z serduszek mur ale chyba nie było tego, które chciałam. Ten rozświetlacz ma bardzo dobrą pigmentację ale jest po prostu żółty. Mi ten kolor nie za bardzo odpowiada ale jeżeli ktoś taki lubi to serdecznie go polecam. Jego cena to jakieś 14 zł. 





3. Bielenda serum różane nawilżająco-kojące ( cera wrażliwa ). Długo sie zastanawiałam czy kupić sobie te serum bo marka Bielenda nie wiem czemu kojarzy mi się z " bublami". Muszę przyznać, że te serum zrobiło z moją suchą skórą cuda. Nawilżyło ją i zaczerwienienia są mniej widoczne. Ogólnie ta cała ich seria różana jest świetna. Stosuję te serum na noc i doskonale się sprawdza i jest bardzo wydajne. Cena to jakieś 20 zł. 





4. Bania Agafii maska do twarzy dziegciowa oczyszczająca. Maseczki te albo się kocha albo się ich nienawidzi. Ja wybieram tą pierwszą opcję. Myślałam, że ta maseczka przy oczyszczeniu będzie mnie wysuszać ale nic takiego się nie stało. Uwielbiam ją oczyszcza a skóra po zmyciu jest aksamitna w dotyku i pięknie pachnie. Jej cena to jakieś 6-7 zł zależy gdzie się kupuje.





Dziękuje za przeczytanie postu, za dodanie komentarz i za obserwację :)
Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach ;*

21 komentarzy:

  1. Jakoś boję się tych rosyjskich kosmetyków pomimo że mają mnóstwo świetnych opinii.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam no ale jakoś się przemogłam :)

      Usuń
  2. Muszę przetestować to serum :) super zamówienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, świetnie nawilża :)

      Usuń
  3. Fajnie zrecenzowane produkty, widać że lubisz to bardzo. Moja dziewczyna nie ma jakoś takich gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę zakupić to serum, moja cera polubiła się ze seria różana z Evree,może i z tym serum też by się polubiła? Na maseczkę też mam ochotę, a że sklep z nimi mam nie daleko, to pewnie niedługo się wybiorę ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam serii z Evree jest to moje cudo :)

      Usuń
  5. Bieleeenda, ja tak bardzo lubię niektóre ich kosmetyki :D A tego w sumie nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić jeżeli potrzebujesz nawilżenia :)

      Usuń
  6. Super, że u Ciebie Bielenda się sprawdziła - też chętnie spróbowałabym tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez muszę uzupełnić zapasy kosmetyczne. Fajny wpis i świetne produkty ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten rozświetlacz i swietnie sie nakłada i wyglada przepięknie. Serum i maska bardzo mnie zainteresowały. Chetnie je wyprobuje! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne produkty. na ezebra nie zamawiałam jeszcze, kilka zamówień robiłam na cocolita. a ta maska od bania agafii jest cudna, też mam, ale powoli mi się konczy :) , ale w zapasie juz mam inną do testowania jakąś z witaminami ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrego o maseczkach do twarzy od Bania Agafi, muszę je w końcu wypróbować ;) A pędzelek z Hakuro posiadam i sprawdza się świetnie!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam maseczki Banii Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam bardzo dobre opinie na temat pędzli z Hakuro!
    Te serum z Bielendy,miałam o ile się nie mylę i dobrze się sprawdziło!

    OdpowiedzUsuń
  13. od zawsze jestem fanką firmy bielenda i jestem do niej przekonana w 100%. swietny pędziel - mam nadzieje ze bedzie służył!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pędzel z Hakuro koniecznie muszę zakupić - raz go używałam i jest idealny do bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam robić zakupy na ezebrze :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twojego zamówienia mam serum, które sprawdza mi się świetnie i dobrze nawilża, a mam skórę tłustą oraz pędzel, ale ja używam go do rozświetlacza lub pudru pod oczy :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo razy chciałam stamtąd zamówić ale nigdy jakoś tak nie doszło to do skutku , ale Ty mnie dziś przekonałas !! 😗🤗😘

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 |Cosmetic life | , Blogger