czwartek, 27 lipca 2017

| Moje "MUST HAVE" - ECOCERA |

    Hej, hej! Jak mówiłam tak robię, posty są częściej i nawet w trakcie realizacji jest konkurs ale na to trzeba będzie jeszcze poczekać. U mnie za oknem pogoda taka, że szkoda mówić. Słońce, deszcz, słońce, deszcz i tak w kółko. W dzisiejszym poście pokażę Wam moje "MUST HAVE" jeżeli chodzić o kosmetyki. Bez tej rzeczy praktycznie nie ruszam się z domu. Także zapraszam Was do czytania i wyrażania swojej opinii! :) 

PUDER RYŻOWY 

PRASOWANY 

ECOCERA


Informacja od producenta
Puder zamknięty w solidnym plastikowym opakowaniu, zawiera lusterko oraz podręczny aplikator. 
Formuła kosmetyku oparta jest na bazie proszku ryżowego znanego z właściwości zmiękczających i wygładzających. Produkt hipoalergiczny, stapia się z kolorytem skóry, absorbuje sebum, przedłuża trwałość makijażu, nie powoduje podrażnień, nie przesusza skóry, nie bieli,  nadaje cerze aksamitną jedwabistą gładkość. 
  


Skład: 
TALC, DIMETHYLIMIDAZOLIDINONE RICE STARCH, NYLON-10/10, MAGNESIUM STEARATE, POLYPROPYLENE, KAOLIN, SILICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, PARFUM, PHENOXYETHANOL, HYDROGENATED POLYDECENE, TRIETHYLHEXANOIN, PETROLATUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN.

► Pojemność: 10g
► Cena: +/- 16 zł 




Moja opinia, wrażenie: 
Puder znajduję się w lekkim plastikowym pudełku, zamykanym na według mnie solidny zatrzask. W środku znajduję się lusterko wraz z aplikatorem z logiem firmy. 
Puder ma kolor biały jednak nie bieli skóry i jest w pełni transparentny. Bardzo szybko i bezproblemowo się go nakłada pędzlem czy puszkiem. Nie kruszy się i bardzo delikatnie widać go na skórze, raczej nie idzie zrobić sobie nim szkody. 
Puder ma piękny delikatny zapach jednak nie wiem go czego go porównać. Doskonale matowi i utrwala makijaż, nadaje się do skóry suchej ponieważ taką właśnie posiadam i jestem z niego ogromnie zadowolona. Osobiście polecam go każdemu kto szuka matu i podtrzymania makijażu. Jest idealny do każdego rodzaju cery. 

Mam nadzieję, że post Wam się podobał :) 
W komentarzach piszcie swoje opinie na jego temat ;* 
Dziękuje za każdą obserwacje i komentarz, jest to duża motywacja dla mnie :**

10 komentarzy:

  1. Puder ryżowy to mój ulubiony kosmetyk. Używam z Wibo, tego jeszcze nie miałam. Wygląda obiecująco!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, ciekawa alternatywa zamiast tradycyjnych sypkich pudrów :) chyba sama muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam białego pudru matującego z rossmanna za okolo 10zl i jestem bardzo zadowolona. Ten sie swietnie prezentuje i musze go przetestować! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za to pogoda ciągle daje mi w kość i mam upały od 30 stopni w górę. Wczoraj np. miałam 36 stopni i błagałam o deszcz. Co do pudru ryżowego, nie testowałam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej marce i chciałam sobie kupić ten puder :) A ty upewnilas mnie ze to dobry wybór !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka,
    Fajny post, ja osobiście zapraszam również do siebie.
    Może blog troche innej tematyki niż twój ale prosiłbym aby możnabyło by zajrzeć zobaczyć co tam się będzie działo? Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc proszę o ocene. Link: http://www.mateuszkozak.eu
    System komentarzy to DISQUS

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulbiony puder! Testowałam już wiele i ten jest zdecydowanie najlepszy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo chciałam przetestować pudry ryżowe. Bardzo rzadko stawiam na puder prasowany, ale w tym przypadku myślę, że będzie to strzał w 10- firma zobowiązuje.

    Pozdrawiam cieplutko
    http://www.amlodzinska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko w wersji sypkiej - jest super! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliett Blog ♥ , Blogger